לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

סכיני מטבח מומלצים

תוכניות הטלוויזיה הרבות שעוסקות בבישול ובאפייה בשנים האחרונות, העלו באופן משמעותי את רף המקצועיות של בני הבית ורבים מהם מתנסים בהכנת מאכלים ומאפים מתוחכמים ומסובכים וכל בני המשפחה נהנים מההצלחות שלהם.

שדרוג של המטבחים הביתיים

הרצון ליצירת מטעמים מיוחדים הוביל לכך שישראלים רבים ביצעו שיפורים בנראות ובפרקטיות של המטבחים שלהם, או לחלופין תכננו ארונות מטבח חדשים בבית הקיים או בביתם החדש. מה שחשוב עבורם הוא כל המכלול, כמות גדולה של ארונות אחסון, מגירות רחבות ונוחות, אי מטבח ומוצרי חשמל מתוחכמים וחדשניים.

אך הדברים החשובים ביותר הם האביזרים שבאמצעותם כל מתכון יוצא מושלם. זו הסיבה שהישראלים בוחנים באתר האינטרנט אילו אביזרים יסייעו לבם ביום יום ואחד הנושאים המהותיים הוא רכישה של סכיני חיתוך איכותיים ויוצאי דופן.

סכינים למטבח

ההנחיה בנושא סכיני מטבח מומלצים היא לרכוש כמה סוגים של סכינים ייעודיים למטרות השונות וכך להוציא מהם את המיטב. כל סכין מיוצר תוך חשיבה להתאמה מיטבית לסוג מסוים של חומר גלם, כמו לדוגמה בשר, דגים, ירקות, לחם וכו'.

כאשר רוכשים לכל מטבח את הסכינים שהם הנחוצים ביותר לפעילות בכל בית, מתרגלים להשתמש בסכין הנכונה לכל פעולה וכך מבצעים את הפעולות הנדרשות במיומנות רבה. אם משתמשים לדוגמה בסכין המתאימה עבור חיתוך בשר, אפשר לראות עד כמה החיתוך הוא מדויק, כל פרוסה נראית זהה לקודמתה ודבר זה משפיע רבות גם על הכנת התבשיל בהמשך.

בחירה של סכינים איכותיים

כדאי לרכוש סכיני מטבח מומלצים כמו סכין מעולה עבור חיתוך של פרוסות לחם, שהוא מסורי עם שיניים ולכן מסוגל לחתוך הן פרוסות יפות של לחם שהוא רך והן של לחם בעל קליפה קשה. כמו כן סכין ייעודי לחיתוך ירקות שיש לו מסוגלות לחתוך באופן יפה מוצרים קשיחים כמו מלפפונים וגם מוצרים רכים כמו עגבניות וזאת בלי לפגוע במרקם שלהם.

עבור נתחים גדולים של בשר המגמה היא לרכוש סכינים ארוכים כך שבחיתוך אחד יתבצע חתך לכל האורך ולא יהיה צורך לנעוץ שוב את הסכין, דבר שיפגע בטקסטורה של המוצר. את הדגים חותכים בעדינות באמצעות סכין שמיועדת לפלט אותם באופן קל, גם כאשר יש עצמות שמפריעות.

כאשר מעוניינים לחתוך עוף, מדובר בחלקים שהם אינם ארוכים ולכן סכין קצרה בעלת יכולות חיתוך מעולות תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. ובכל מטבח זקוקים גם לסכין עבור חיתוך גבינה ישר וללא שאריות.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן