לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

כך תארגנו ארוחת ערב מושלמת עם החברים בעזרת אוכל מוכן

לא תמיד יש לנו זמן לעמוד ולהכין את האוכל. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו מוכנים להסתפק באוכל מהיר שאפשר לקנות בכל פיצרייה או מעדניה. במיוחד אם מדובר בארוחה חגיגית או סתם אורחה שאנחנו רוצים שהיא תהיה מושקעת ומיוחדת יותר מהרגיל.

כאן בדיוק יש את האפשרות של הזמנת אוכל טוב ומפנק שיהיה בטעמים ביתיים מושלמים ממש כאשר כל זה יגיע אלינו מוכן בלי שיהיה עלינו לטרוח בכלל.

אוכל מפנק עד הבית

על מה חשוב לשים דגש כשבאים לבחור את סוג האוכל שתזמינו לארוחה?

אם הארוחה עומדת להתקיים בבית ואתם רוצים שהיא תהיה ארוחה בטעמים ביתיים אוטנטיים, אתם צריכים ללכת על אוכל שהוא בדיוק בסגנון הבישול שלכם, אוכל שהוא ביתי וכזה שאכן יעניק לכם את התחושה הביתית והחמימה. 

כדי שזה אכן יהיה כך, יש לשים דגש על הפרטים הבאים:

  • אוכל ביתי – על זה כבר דברנו. חשוב שהקייטרינג שאתם מזמינים אצלו את האוכל ישים דגש על כך שאכן האוכל שהוא יבשל עבורכם יהיה אוכל ביתי.
  • אוכל טרי – האוכל חייב להיות טרי. אתם צריכים לוודא מול מנהל הקייטרינג את הנקודה הזו על מנת להבטיח כי אכן תקבלו אוכל הכי טרי והכי טעים וכזה שהוכן ממש סמוך לארוחה.
  • אוכל מחומרי גלם איכותיים – חומרי הגלם שמרכיבים את הארוחה חייבים להיות איכותיים וטובים. חשוב לברר כי אכן נעשה שימוש בחומרי גלם טובים מאיכות משובחת. זה מה שיבטיח את התוצרת הטעימה והמושלמת.
  • יין – ארוחה טובה תכיל גם יין משובח וטוב. חשוב כמובן שהיין יתאים למנה ולסגנון הארוחה. חשוב לבדוק ולברר את הנקודה הזו בעת שמזמינים את הארוחה על כל מה שיהיה בה.

אוכל מושלם בלי להתאמץ

אפשר לומר כי מדובר בשירות שהוא די פורץ דרך שלא ממש היה קיים עד לא מזמן. האפשרות להזמין ארוחה מושלמת או אפילו ארוחת שבת שכוללת את כל המנות המסורתיות וכל זה בלי לצאת מהבית ובלי לכלכך את הסירים, זה בהחלט חידוש שאפשר רק לברך עליו.

אם רק תפנו אל חברת קייטרינג שמציעה את כל המבחר שאתם רוצים, תוכלו להרכיב את הארוחה המושלמת בטעמים הכי מתאימים לכם.

אפשר לאכול אוכל טוב בלי לעבוד קשה!

אז אם עד היום חשבתם שאוכל ביתי טוב זה רק אוכל שאתם עומדים ומבשלים אותו במטבח הביתי, הרי שמתברר כי יש היום אפשרות ליהנות מארוחה מושלמת ממש ומאוכל איכותי וטעים כאשר זה יגיע מוכן עד אליכם בלי שיהיה עליכם לטרוח לשם כך כלל.

הסוד הוא כאמור בבחירה הנכונה בשירותי הקייטרינג ושימת הלב לכל הפרטים שמרכיבים את האורחה בפועל. רק כך אפשר אכן להבטיח את הנאתם של כל המשתתפים בארוחה.

 המאמר בשיתוף דון אנטון – חנות משקאות

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן