לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

הזמנת אוכל מוכן, למה היא פתרון טוב למשפחה שלכם?

כהורים עובדים ועסוקים, האם לעתים אתם מזמינים ארוחה מוכנה כי זה נוח יותר? אורח החיים העמוס של המשפחה המודרנית לא מותיר זמן רב לפעילויות אחרות. לכן, משפחות רבות, כמו גם לא מעט רווקים, עשויים להעדיף הזמנת אוכל מוכן על פני הכנת הבישולים בבית.

האם ראיתם מודעת רולאפ ליד דוכני האוכל עם תמונה המציגה את המאכל האהוב עליכם, וחשבתם, למה לטרוח במטבח ולבשל לכול המשפחה, אם אפשר להזמין ארוחה שבישלו בשבילנו? אם כן, אז אתם לא לבד. אנשים רבים עשויים לבחור בהזמנת מנות אוכל מוכנות על פני הכנתן בבית. 

שוק המזון המוכן קיים די הרבה זמן, אבל בשנים האחרונות הפופולריות שלו גדלה להפליא. יש היום סוגים רבים של שירותי מזון, מאפליקציות ועד לשירותים של חברות קייטרינג או מסעדות מקומיות. בין אם אתם זקוקים לארוחת צוהריים בעבודה, או לארוחת ערב לבני המשפחה, הזמנת מנות מזון טעימות מציעה לכם מספר יתרונות משמעותיים.

הנה כמה מהסיבות שהופכות את הזמנת האוכל באינטרנט לכל כך פופולרית.

נוחות וחסכון בזמן

אילוצי הזמן והנוחות עשויים לגרום לכך שמשפחות או רווקים, יעדיפו להזמין אוכל מוכן במקום לבשל אותו בעצמם.

הכי נוח זה להביא הביתה אוכל מוכן וטרי שבושל באותו יום. גם נוח מאוד להיכנס לאתר, לבדוק את התפריט ולהזמין את המנות המבוקשות בלחיצה קלה.

בישול בבית גוזל זמן. החל מהצורך לצאת לקניות כדי להשיג את המצרכים ופריטי המזון הנדרשים להכנת הארוחה, וכלה בבישולים עצמם, אתם זקוקים לזמן יקר שייגזל מסדר היום הלחוץ שלכם. לכן, הזמנת אוכל מוכן הביתה בלחיצה על המסך, יכולה להיות הפתרון האידיאלי לחיסכון בזמן.

חסכון כספי

אנשים נוהגים להגיד: ׳זמן זה כסף׳. ובצדק! אחרי הכול, הזמן שאתם משקיעים בקניית המצרכים ובאחסונם הנכון כדי שלא יתקלקלו, והזמן הנדרש להכנת כל מנות הארוחה, הוא זמן שהייתם יכולים לנצל כדי להיות פרודוקטיביים יותר.

מניעת בזבוז מזון

בוודאי התברר לכם לא פעם שהכנתם יותר מדי אוכל, וחלק ממנו נזרק בסופו של דבר. המנות המוכנות, לעומת זאת, מגיעות בדרך כלל בגודל מתאים לאדם. כך שהזמנת ארוחה מוכנה תעזור לכם לא לבזבז אוכל.

אין צורך לבשל

על ידי הזמנת ארוחה בריאה מחברה המציעה שירותי קייטרינג, אתם יכולים לחסוך את הזמן והאנרגיה הנדרשים כדי לבשל לעצמכם או לבני המשפחה. חוץ מזה אתם יכולים גם לוותר על ארוחות קפואות שאינן בריאות או על ארוחה במסעדה שעשויה להיות יקרה מדי.

הרבה אפשרויות

נמאס לכם לבשל כל הזמן את אותם דברים שאתם יודעים לבשל? למה לא לשלב בין הבישולים שלכם לבין הזמנת מנות אוכל מוכנות? כך תוכלו להוסיף טעמים נוספים לחייכם.

קל לנקות

הזמנת ארוחה מוכנה מאפשרת לכם להיפרד לשלום מערמת הכלים המלוכלכים שמחכה לכם בכיור בתום הבישולים. המזון המוכן מגיע במכלים חד פעמיים כך ששטיפת הכלים הופכת למשימה קלה יותר. 

נכתב בשיתוף >> https://www.allprint.co.il/

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן