לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

היתרונות של הזמנה מקוונת ממסעדת גורמה

בני המילניום החדש הם נוודים דיגיטליים שמנהלים חיים דיגיטליים! ואחד הדברים הבולטים שהשתנו במהלך האבולוציה הזו היא העובדה שכל מה שאנחנו רוצים או צריכים, אנחנו יכולים להשיג בכמה לחיצות על הסלולרי שלנו. כולל האוכל שישביע את התשוקות שלנו למטעמים שונים במהלך השבוע. 

במהלך התרחישים המשתנים ללא הרף, ניכרת התופעה שבה צרכנים מחפשים מסעדות שמאפשרות להם להזמין אוכל באינטרנט. בעלי מסעדות רבים, שמתמודדים יומיום עם אתגרים רבים הקשורים להפעלת המסעדה, כולל שוק תחרותי אישור של העסקת עובדים זרים או מקומיים, מודעים היום לעובדה שאם לא יצטרפו לטכנולוגיה החדשה שמציעה למסעדות מערכת הזמנות מקוונת, יפסידו לא מעט הזדמנויות נהדרות להרחבת עסק המסעדנות שלהם באופן אקספוננציאלי.

על ידי אימוץ טכנולוגיה חדשה, המסעדה לא רק מקלה על חייהם של הלקוחות שלה, אלא גם מבטיחה עמידה איתנה יותר בשוק התחרותי. 

כשמדברים על הזמנת ארוחה אונליין, הבחירה בטכנולוגיה קשורה פחות לאפשרות להזמין באינטרנט ויותר להגעה לאנשים הנכונים במקומות הנכונים ובזמן הנכון.

היתרונות של ההזמנה המקוונת – למסעדה וללקוחות

  • הקלה על תהליך ההזמנה

במקום להתקשר למסעדה כדי להזמין מקום או לנסוע אליה כדי לקחת את האוכל הביתה ואז להמתין להכנת האוכל ולמשלוח, ניתן היום לבצע הזמנה מקוונת באתר או באפליקציה של המסעדה.

מצד אחד, מערכת הזמנות מקוונת יכולה לייעל את התפעול השוטף של המסעדה. מצד שני, כשהלקוח מזמין באינטרנט, הוא לוקח את הזמן כדי לעיין בתפריט ולהכיר את שלל ההצעות שמהסעדה מציעה. התנהלות זו יכול להוביל לזינוק בערך המכירה של כול הזמנה.

  • ניהול יעיל של לקוחות והזמנות

מערכת הזמנות מקוונת למסעדות, הכוללת מערכת ניהול קשרי לקוחות – CRM (Customer Relationship Management), מסייעת לשפר את מערכת היחסים בין הלקוח למסעדה. 

המערכת המקוונת כוללת גם מערכת לניהול ההזמנות המייעלת את תהליך ההזמנה כולו, החל מביצוע ההזמנה ועד למסירתה הסופית ללקוח.

  • הזמנה נוחה בסלולרי

הזמנה מקוונת מאפשרת ללקוחות להזמין אוכל בכול זמן ובכול מקום, באמצעות הטלפון הסלולארי או הטאבלט שלהם. הלקוח לא צריך להתקשר למסעדה, ולבזבז את זמנו. באמצעות אפליקציה לנייד, הלקוח יכול לבצע הזמנה בנחת ובלי הטרחה של שיחת הטלפון. אתר או אפליקציה מותאמים לנייד, הם הפתרון הטוב ביותר לשמירה על נאמנות לקוחות המסעדה.

  • ניטור ההוצאות של המסעדה בזמן אמת

אחד היתרונות הגדולים של מערכת ההזמנות המקוונת היא המידע המדויק שהיא מעניקה למנהלי המסעדה על תזרים המזומנים. באמצעות המערכת ניתן לעקוב אחר העלויות הכרוכות בתהליך הכנת ההזמנה, ולהשוותן למחיר שישלם הלקוח, כל זאת תוך מעקב אחר הרווחיות.

  • שיווק בחינם ובזול

שיפור הנוכחות המקוונת של מותג המסעדה שלכם יכול להגביר את המכירות שלכם עם לקוחות קיימים וחדשים. נוכחות חזקה באינטרנט פירושה שאתם נמצאים מול הלקוחות שלכם 24/7, מבלי שתצטרכו לשלם עבור פרסום יקר במדיה או בשלטי חוצות. 

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר >> https://www.tntas.co.il/ 

 

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן