לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

סיטונאות מזון למסעדות

סיטונאות מזון למסעדות

העסק שהכי קשה לנהלו בישראל של 2022 הוא ניהול מסעדה. אפשר לראות כי כל יום נסגרות מסעדות בגלל אלף ואחת סיבות ולכן אם אתם רוצים לפתוח מסעדה אתם חייבים להבין זאת ולהתנהג בהתאם. עליכם לשים לב להכנסות שלכם אך לא פחות חשוב מכך זה לשים לב להוצאות שלכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לקנות את המרכיבים שלכם למנות אצל סיטונאות מזון. עליכם להבין כי סיטונאי מוכר למסעדה במחיר הרבה יותר נמוך מאשר סופר או מכולת ולכן כה כדאי לפנות אליו.

כמובן שאם אתם בעלים של מסעדה אתם לא יכולים להסתכל רק על המחיר של הסיטונאי אלא גם על איכות המוצרים שלו. ככל שהמוצרים שלו יהיו יותר איכותיים כך הסועד במסעדה שלכם יהיה יותר מרוצה. לכן אם אתם בעלי מסעדה עבדו עם הסיטונאים הטובים בשוק ואל תתפשרו על נקודה זו לעולם.

סיטונאות מזון – מדוע ככל שיהיו יותר סיטונאים כך מחירי המזון ירדו?

סיטונאות מזון מוכרת למסעדות אך גם לסופרים ולמכולות. העניין הוא שמחירי המזון בארץ הם מאוד יקרים ולכן עולה השאלה כיצד סיטונאי מזון יכול להוריד את המחירים בארץ? אם כן ככל שיהיו יותר סיטונאים כך התחרות תהיה יותר גדולה וכך המחירים ירדו יותר מהר.

לכן זה צריך להיות אינטרס של המדינה שיהיו יותר סיטונאים וכך הציבור ייהנה ממחירים יותר נוחים. הגיע הזמן להילחם בקרטל המזון ולעשות זאת באמצעות עידוד כניסה של סיטונאים נוספים לענף המזון. זו לא משימה בלתי אפשרית להוריד את מחירי המזון, זה בידיים של חברי הכנסת והשרים והגיע הזמן שהם ירימו את הכפפה ויצרו תנאים להיווצרותם של סיטונאים נוספים בשוק המזון.

האם יבוא מקביל הוא הפתרון למחירי המזון?

סיטונאות מזון היא דרך נהדרת להוריד מחירים בטח אם הסיטונאי מייבא מחו"ל. על רקע זה יש לציין את הרפורמה החדשה בתחום ייבוא המזון והיא ייבוא מקביל, אם כן עולה השאלה האם ייבוא מקביל יוריד מחירים בשוק המזון?

אם כן אנו חייבים לציין כי לא בהכרח. עליכם להבין כי בייבוא מקביל אי אפשר להביא כמויות גדולות של מוצרים ולכן לייבוא זה לא תהיה השפעה גדולה על מחירים בסופר וזאת מכיוון שבסופר עובדים עם כמויות עצומות ורק כמויות גדולות יכולות להוריד את מחירי הדיור. לכן יש לחשוב על תוכנית נוספת להורדת יוקר המחייה בתחום המזון ולא להמתין ולראות מה הייבוא המקביל יעשה.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן