לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

טיפים להזמנת משלוחי פיצה בחולון שיאפשרו לכם ליהנות יותר מהפיצה שלכם

טיפים להזמנת משלוחי פיצה בחולון שיאפשרו לכם ליהנות יותר מהפיצה שלכם

אנשים רבים מכירים את הטעם הנלווה של מכסה קופסת פיצה שנדבק לגבינה ומשפיע על הטעמים. אם אתם מזמינים משלוח פיצה שלוקח לו להגיע אליכם במשך יותר מעשרים דקות, סביר להניח שתקבלו פיצות רטובות.

כאשר מניחים פיצה חמה בקופסה סגורה, האדים יוצרים לחות שנלכדת בפנים, וכתוצאה מכך אתם מקבלים פיצה רטובה עם טעם מאכזב. אבל יש טיפ קטן להזמנת משלוחי פיצה בחולון, שיסייע לכם ליהנות מהשלמות המבנית של הפיצה שלכם: הטעם הטוב של הפיצה תלוי באופן ביצוע ההזמנה.

השיטה הטובה ביותר להזמנת משלוחי פיצה בחולון

בכל פעם שאתה מזמין משלוח פיצה או מבצעים הזמנת איסוף, ואתם יודעים שייקח יותר מעשרים דקות עד שהיא תגיע אליכם, חשוב שתציינו בהזמנה שאתם מעוניינים לקבל אותה לא חתוכה מראש. ברגע שהפיצה נחתכת מראש, זה רק עניין של זמן עד שהטעם הטוב שלה ייפגע.

כל הרוטב והגבינה הטעימים על גבי פיצה מכילים לחות, וכאשר הפיצה פרוסה, הלחות הזו שוקעת לתוך נתחי הפיצה ומחלחלת מתחת לקרום התחתון. השמן והרוטב מתחת לפיצה יהפכו את התחתית הפריכה של הבצק לעיסה דביקה.

בשילוב עם הזמן שלוקח עד הגעת משלוחי פיצה בחולון, אם אתם גרים בראשון לציון, למשל, אתם מבינים שסביר להניח שתקבלו פיצה שהטעם שלה אינו איכותי כמו שהוא צריך להיות.

בהזמנת הפיצה לא חתוכה, ניתן להסיר לפחות אחד מהגורמים התורמים לרטיבות

חלק מרשתות הפיצות הבינלאומיות מאפשרות הזמנת פיצות לא חתוכות דרך האפליקציות לנייד או באינטרנט, ובזמן ההמתנה להגעת משלוחי פיצה בחולון, חממו מראש את התנור ל-200 מעלות.

בהנחה שהפיצה תגיע קצת פושרת, אתם יכולים להכניס אותה לתנור כשהיא עדיין לא חתוכה, ולחמם אותה למשך כמה דקות, עד שהגבינה למעלה תתחיל לבעבע.

כמה דקות והפיצה שלכם מוכנה

כשהפיצה רותחת, זה הזמן להוציא אותה מהתנור, אבל אל תחכו יותר מדי, מכיוון שהיא תהיה מוכנה לאכילה ברגע שהיא תתקרר קצת, בתוך כמה דקות. גישה זו תשיב את הטעם הטוב של הפיצה ואת פריכות הבצק, ולפני האכילה אתם יכולים לחתוך אותה בעצמכם וליהנות מהקסם שיצרתם.

בהתאם לתנור שלכם, יתכן שתצטרכו לשנות קצת את הטמפרטורה המומלצת לחימום, אבל הרעיון הוא להפוך את הפיצה הפושרת שקיבלתם לפיצה מהבילה, עם שמירה על הטעם הטוב של הבצק וכל התוספות.

בשורה התחתונה, הנה היתרון החשוב בחימום מחדש של פיצה משלוח לא חתוכה

היתרון העיקרי של חימום מחדש של מגש פיצה לא חתוכה הוא שהסגנון והטעם הטוב שלה נשמרים. ואם אתם יודעים שעם משלוחי פיצה בחולון אתם מקבלים את הפיצות הכי טעימות, גם אם אתם קצת רחוקים, אל תתפשרו על הפיצרייה האהובה עליכם. כמה דקות המתנה, ויש לכם פיצה מעולה עם בצק פריך וטעם משגע.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן