לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

חומרי הגלם שאתם חייבים בארון לאפייה מושלמת

חומרי הגלם שאתם חייבים בארון לאפייה מושלמת

לא מעט אנשים אוהבים לאפות. אין כמו ליצור מאפים מתוקים או מלוחים טעימים וערבים לחיך, להכין עוגת יום הולדת מרשימה ומיוחדת או להכין קישים, פשטידות, בורקסים טובים ואפילו פצה איכותית. יחד עם זאת, כל אדם שאוהב לאפות חייב להבין כי בכדי שהתוצר הסופי יהיה לא פחות ממושלם, חשוב מאוד להשתמש בחומרי גלם איכותיים. אם אתם תוהים איזה חומרי גלם כדאי שיהיו לכם בארון או במקרר עבור אפייה איכותית, כדאי שתקראו על זה במאמר הבא.

חומרי גלם חשובים ביותר עבור אפייה מוצלחת

ראשית כל, החומר הבסיסי ביותר עבור אפייה הוא כמובן קמח. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קמחים אשר ניתן לשמור אותם במקרר או בארון. אם אתם מעוניינים לשמור כמות גדולה של קמח, אין ספק שכדאי שתשמרו אותו במקרר. ניתן למצוא כיום קמח לבן, קמח כוסמין, קמח חיטה מלאה, קמח מיוחד לפיצה או למאפים, קמח תירס ועוד. חשוב מאוד שתבדקו איזה קמחים משפרים את האפייה והופכים אותה לקלה ונוחה יותר והצטיידו בהם.

שנית, חשוב מאוד שיהיו לכם אבקות מסוגים שונים הרלוונטיות עבור אפייה לרבות אבקת וניל, אבקת סוכר, סודה לשתייה, פודינג וניל או שוקולד, אבקת קקאו, פלאן קרמל ועוד. מדובר על אבקות שחשוב מאוד שיהיו בכל ארון שכן, הן מסייעות באפייה. ניתן גם לבחור בצבעי מאכל מסיסים באבקות לצורך יצירת עוגות צבעוניות ומעוצבות.

חומר גלם חשוב ונוסף עבור אפייה הוא כמובן שוקולד וחשוב מאוד להקפיד שזה יהיה שוקולד איכותי. בין אם מדובר על שוקולד מריר, שוקולד חלב, פודינג בטעם שוקולד, מטבעות שוקולד, שבבי שוקולד ציפס ועוד. כל השוקולדים המדוברים חשובים מאוד עבור אפייה ומשמשים עבור קרמים, ציפוי עוגות, עבור מאפים שונים ועוד.

עוד חומר גלם בסיסי לאפייה הוא אגוזים. הן באפייה מתוקה והן באפייה מלוחה כדאי להשתמש באגוזים שונים אשר מתאימים לעוגות, מאפים שונים, תערובות, בצקים ועוד.

אם כבר אפיתם לא מעט עוגות ראווה יפות מאוד או אם הכנתם מאפינס מרשימים, אתם בוודאי יכולים לרכוש כבר חומרי גלם עבור מתקדמים שיהיו בבית שלכם כגון: אבקות איבוק, צבעי מאכל, מכחולים לקישוט, צבעי ג'לי וגואש אכילים ועוד.

איזה כלי אפייה אתם צריכים?

כמובן שמלבד חומרי הגלם, כדאי מאוד לבחור כלי אפייה איכותיים שיהיו לכם בשלוף, כאשר חשוב מאוד להקפיד שכלי האפייה הללו יהיו איכותיים ונוחים לעבודה. כלים כגון: מערוך עץ, קלף פלסטיק לחלוקת בצק, מטרפה ידנית שעשויה נירוסטה, תבניות מאפינס, תבניות עוגות בגדלים שונים, מברשות סיליקון, משקל דיגיטלי, כוסות וכפות למדידה מסיליקון, ניירות אפייה, סכיני שף, קרש חיתוך ועוד.

אין ספק שבכדי להיות אופים טובים, חשוב מאד שהמטבח שלכם יכיל את כל חומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור אפייה וכמובן את כלי האפייה המתאימים.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן