לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

איך לבחור שירותי קייטרינג?

איך לבחור שירותי קייטרינג?

מתחתנים בקרוב והגיע הזמן לבחור שירותי קייטרינג לאירוע? מאיפה מתחילים? איך אפשר לדעת איזה תפריט לבחור לאירוע? איזו צורת הגשה? וכמה הכל צפוי לעלות? על כל אלה ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

איזה כיף! סגרתם כבר אולם לקיים בו את האירוע הגדול, יש לכם צלם ויש גם מוזיקה טוב, שמלת כלה וחליפת חתן ועכשיו נשאר לסגור רק את נושא האוכל? קחו בחשבון שקייטרינג מגיע היום במגוון של אפשרויות. יש קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי וכמובן קייטרינג טבעוני שמתאים במיוחד עבור חתונות טבעוניות

תפריט עממי או גורמה?

כאשר ניגשים לבחור קייטרינג לחתונה ולא משנה איזה סוג קייטרינג, יש דילמה לגבי בחירת התפריט. כלומר האם ללכת על תפריט גורמה עם מנות שף או ללכת על תפריט עם אוכל עממי. הכוונה היא למנות פשוטות ומוצלחות שאהובות על הישראליים כמו, חומוס, כדורי פלאפל, תבשילי אורז, סלטים ועוד. כמובן המנות יהיו בהתאם לסוג הקייטרינג שבחרתם. אם מדובר על קייטרינג טבעוני, יהיו בו מנות שיהיו מבוססות על ירקות ופירות, על אורז, קטניות ועוד. מנגד, אם מבחרתם קייטרינג בשרי, אז יהיו בו מנות שמבוססות על דגים ובשר.

קחו בחשבון שקייטרינג עם תפריט גורמה יעלה הרבה יותר מקייטרינג עם תפריט עממי. גם לא בטוח שהוא יתאים לכל חתונה ועל כן מומלץ להבין איזה אורחים יהיו לכם בחתונה ולהתאים את תפריט הקייטרינג לאופי שלהם. כמובן שאפשר גם לעשות שילוב בין שני הסוגים של הקייטרינג.

איזה צורות הגשה יש?

יש כל מיני צורות הגשה לאוכל. להלן הצורות הנפוצות:

-המלצרים יסתובבו בין השולחנות עם מנות מגוונות. כל משתתף באירוע, יבחר את המנה שהוא רוצה לאכול.

-יש צורת הגשה הנקראית גם הגשה אמריקאית. יש צלחת שעליה תהיה המנה העיקרית ולצידה תוספת. 

-יש צורת הגשה הנקראית בופה. היתרון הוא שהמשתתפים באירוע, רואים את המגוון הגדול של המאכלים והם לוקחים צלחת ובוחרים איזה מאכלים לאכול. כל זאת ללא הגבלה.

איך תדעו באיזו צורת הגשה לבחור?

אם רוב המשתתפים באירוע שלכם הם צעירים, אז ההמלצה היא ללכת על סגנון הבופה. אגב, הדבר יכול להוזיל משמעותית את עלות המנה. אם רוב המשתתפים הם אנשים מבוגרים, נמליץ לכם על הגשה אמריקאית או הגשה אישית של המנות באמצעות המלצרים.

כמה זה עולה?

קחו בחשבון שאירוע חתונה עם 300 עד 500 משתתפים עולה בממוצע כ-100,000 ועד 150,000 שקלים. 70 אחוזים מעלות האירוע הולכת לטובת האוכל באירוע. כמו כן, פרמטר נוסף שמשפיע על עלות המנה קשור לתקופה. בקיץ, מחיר המנה יהיה גבוה יותר ומדוע? כי מדובר על עונת החתונות וכמו שאתם יודעים, ככל שהביקוש גדל, כך גם הדבר משפיע ישירות על עלות המנה ומחירה הוא גבוה יותר. 

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן