לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

איך למצוא מבחר בשרים איכותי לארוחת ערב יוקרתית?

איך למצוא מבחר בשרים איכותי לארוחת ערב יוקרתית?

כאשר מדובר בהכנת אורחה יוקרתית וכזו שתרשים את הסועדים, אין דבר מתאים ממנת בשר משובחת. למרות שאפשר לומר שהיום אנשים מחפשים תחליפים, מתלהבים דווקא מהמטבח החלבי, עדיין לא נמצא תחליף הולם באמת מבחינת יוקרה, טעם ושבח ממנות הבשר. מובן שאלו אמורים להיות איכותיים מאוד, מבושלים או עשויים בצורה הנכונה ומוגשים באופן אסתטי ומכובד על מנת שאכן הצלחת תקבל את הציון הגבוה באמת.

השאלה היא היכן קונים בשרים טובים ואיך מוודאים כי אכן הנתח שבחרנו הוא איכותי וטוב.

טרי טרי – בלבד!

בכל מה שקשור להכנת בשרים בכל צורת עשייה שרק תבחרו, בישול, צלייה, טיגון או אפייה, הדבר הכי חשוב זו רמת הטריות של  הבשר. ככל שהבשר טרי יותר, כך הוא יתקבל טוב יותר. הן מבחינת המרקם וכמובן מבחינת הטעמים.

על כן, אם נכנסתם לסופר וכל מה שמציעים לכם שם הם בשרים קפואים, ההמלצה שלנו היא פשוט לא לקנות. עדיף לטרוח מעט יותר, להגיע לחנויות שמציעות בשרים טובים וטריים כי זה מה שיבשל לכם את ההצלחה יותר מכל דבר אחר.

נצמדים להוראות הבישול

חשוב לזכור. לכל סוג של בשר ולכל נתח יש את הוראות הבישול המתאימות ואי אפשר להעתיק את צורת הבישול מנתח אחד למשנהו. 

כדי שהבשר אכן יצא טעים ומוצלח, הדבר הכי חשוב זה לקחת מתכון טוב, לבדוק כי הוא אכן מתאים לצורת הבישול שאתם בוחרים וכך, עם הוראות מדויקות לבצע את המשימה.

אז אולי קצת הלחצנו אתכם, אבל אם באמת תפעלו על פי ההוראות ותשימו לב לדגשים אותם אנחנו מדגישים, אתם תגלו כי גם אתם יכולים להיות בשלנים אלופים של בשר שיתקבל טעים, עסיסי, רך ועשוי במידה מדויקת.

קייטרינג בשר – כדי שהארוחה תהיה מושלמת

אז נכון שגם אתם יכולים להיות אלופים בבישול בשר אבל מי אמר שאתם חייבים לעשות את זה בעצמכם? יש בהחלט דרך להתמודד בצורה אחרת שהיא הרבה יותר קלה וגם עם תוצאות בטוחות לחלוטין. זה נשמע אולי כמו קסם אבל אנחנו מתכוונים למשהו אחר לגמרי. פשוט קנייה של בשר מוכן. ברגע שאתם קונים את הבשר לארוחה, בקייטרינג איכותי ומוצלח שאתם יודעים שהם טובים והאוכל שלהם טעים וטוב, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי בלי הלחץ שמתלווה לאירוח הכולל בישול עצמי של הבשרים.

במקרים רבים אנחנו לחוצים כל הזמן מה יהיה עם האוכל המתבשל שם על הכירה. האם האו לא מתבשל מידי או אולי הוא עדיין לא מוכן. לפעמים זה סתם לחץ מפני התגובות של האורחים לגבי התוצאות שזה כמובן גם יעיד על המוצלחות שלכם במטבח… אז ברור כי קנייה של אוכל מוכן בהחלט תפתור את העניין. אז איך שתחליטו…

המאמר בשיתוף meatnow.co.il

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן