לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

המלצות לשימור מזון מבושל

כולנו יודעים שהסכנה שבאכילה של מזון אשר לא שומר באופן הטוב ביותר, עלולה לגרום לנו לסכנות של ממש. החל מכאבי בטן ועד לאישפוז בבית חולים – כך שחייבים לשמור על המזון באופן האופטימלי אחרי הבישול. איך עושים זאת? קבלו כמה המלצות שיעזרו לכם עם העניין בכתבה הבאה.

טמפרטורה – כי קור שומר על המזון שלנו

כידוע, כדי לשמר מזון באופן הטוב ביותר ולמנוע התפתחות של בקטריות מסוגים שונים, אנו חייבים לשים אותו במקרר או בפריזר לאחר שהוא הגיע לטמפרטורת החדר. באופן עקרוני, שימוש בתאים הפנימיים של המקרר יוכלו להאריך את חיי המדף של אוכל שבושל במספר ימים נוספים. בחירה בהקפאת המזון על ידי שמירות בפריזר, יכולה לעזור לנו לשמור על איכות המזון לאורך זמן רב יותר.

בחירה בקופסאות אחסון איכותיות

קופסאות אחסון איכותיות יכולות לעשות את כל ההבדל בשמירה על טריות ואיכות המזון שבושל. לכן, רצוי לאחסון את המזון המבושל בתוך קופסאות אשר אטומות לאוויר או כאלו אשר ניתן להוציא מהן את האוויר וליצור וואקום. כמו כן, עדיף לבחור קופסאות קטנות למנות קטנות וקופסאות גדולות למנות גדולות יותר, כדי לצמצם את כמה שאפשר את ההימצאות של אוויר בקופסאות.

הפרדה של נוזלים ומוצקים

אם יש לכם אוכל אשר בישלתם אותו עם נוזלים רבים, כדאי שתזכרו שהנוזלים עלולים לפגוע באיכות שלו. לכן, נסו להסיר כמה שיותר נוזלים הרבה לפני שאתם שמים את המזון המבושל בקופסאות ולהכניס אותו למקרר. כך תעניקו למזון שלכם אפשרות להישמר ברמה גבוהה יותר ולשמור על הטקסטורה והטעם שאפיינו אותו לאחר זמן ממושך יותר של הקפאה.

הכירו את התכונות של סוגי המזונות השונים

חשוב לדעת שלא כל מזון מבושל מתנהג אותו דבר בזמן האחסון ולא כל מנה ניתן לאחסן לאותו פרק זמן. דגים, בשר ועופות מתנהגים אחרת לאחר בישול ולכל אחד מהם יש את הזמן שניתן לאחסן אותם והוא שונה לחלוטין. העניין מושפע מכמות השומן בסוג המזון ומהמרכיבים השונים שבתוכו. לכן נסו להכיר את הפרודוקטים שאותם את מבשלים ואת התנאים שדרושים להם לאחסון.

ואל תשכחו שתמיד אפשר לתרום!

כדאי לזכור שאם הכנתם יותר מדי אוכל, אתם תמיד יכולים לתרום אותו למגוון של מקומות שישמחו לקבל אותו. תרומת מזון לעניים תאפשר לכם לעשות את המעשה הטוב, המוסרי והמועיל ביותר שתוכלו לעשות עם אוכל מוכן. לכן אנו ממליצים שיהיה לכם את הטלפונים של העמותות שעוסקות בתחום כדי שתמיד תוכלו לשמור את האופציה לעשות עוד קצת טוב – בלי להרגיש אפילו.

שורה תחתונה: בעידן שבו אנו מבשלים הרבה ומחממים במיקרו, כדאי לדעת שלכל מזון מבושל יש צורה אחרת וזמן אחר שניתן לאחסן אותו. וכמובן שאם נשארו לכם הרבה מנות, תמיד כדאי לתרום.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן