לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל טעים מחייב חומרי גלם איכותיים

במציאות של היום שכולם רצים סביב הזמן ומנסים להספיק כמה שיותר, אנחנו מבינים שלא מוצאים גם זמן לבשל. אז אם אתם מחפשים מקום מקצועי, איכותי שעובד עם חומרי הגלם הטובים ביותר ויכין לכם מאכלים טעימים ואפילו ידאג לשלוח לכם אותם עד הבית, בשביל זה אנחנו כאן!

הזמנת אוכל מוכן – מה חשוב לבדוק

אם אתם רוצים להזמין אוכל מוכן עד הבית, יש כמה דברים חשובים שחייבים לבדוק לפני שעושים הזמנה.

תפריט עשיר 

ככל שהתפריט עשיר ומגוון יותר היתרון הוא רק שלכם! במקום שתצטרכו להזמין אוכל מוכן מכמה מקומות ובכל אחד מהם למצוא את מה שאתם אוהבים, אצלנו כאן באתר של מיגו תמצאו את כל סוגי המאכלים ותפריט עשיר ומגוון במיוחד שבו כל אחד ימצא את מה שהוא אוהב.

ניסיון ומקצועיות

קיימת נטייה לחשוב שהכנת אוכל בכמויות גדולות לא דורשת יותר ידע, כל מה שצריכים לעשות הוא להוסיף הרבה תבלינים ליצירת טעם ולבש בהתאם למתכון. אבל זאת ממש לא המציאות, באופן מיידי הטעם יורגש כאשר עושים שימוש ביותר מידי תבלינים או פחות מידי תבלינים. אוכל שמוכן בצורה מקצועית דורש הבנה מעמיקה כיצד יש להכין כל סוג של מאכל, בין אם מדובר על מאפים, בשר או דגשים שלכל אחד מהם צריך לתת את הדגש הנכון להכנת האוכל הטעים והאיכותי ביותר.

ניקיון

אוכל זה קודם כל ניקיון! אצלנו במיגו מתחייבים לעבוד ברמת הניקיון הגבוה ביותר! לא מתפשרים לרגע על ניקיון האוכל, שטיפה של המקום ושמירה על סטנדרטים גבוהים מאוד של היגיינה שאלו שומרים על המזון שלנו איכותי וטעים ולכם נשאר רק ליהנות ממנו.

חומרי גלם איכותיים

אוכל הוא קודם כל החומרים ממנו מכינים אותו! אנו במיגו עובדים רק עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר לרבות שימוש במוצרים כמו שמן זית מומלץ ואיכותי מבין הטובים ביותר שקיימים. ירקות איכותיים ישירות מן השדה שטופים בצורה קפדנית ללא פשרות, שמירה על המאכלים בקירור ובתנאים וטרינרים מוקפדים באדיקות. שימוש בחומרי גלם איכותיים וטובים ביותר, הקפדה על תנאי היגיינה ללא פשרות, הכנת המזון במקצועיות על ידי השפים המובילים ושירות מקועי עם תפריט עשיר, הם אלו שהופכים אותנו להיות מסעדה מובילה שמביאה לכם אוכל מוכן עד הבית שכולם יהנו ממנו.

רוצים לרדת במשקל?

אוכל מוכן של מיגו הוא הפתרון הטוב ביותר! בעוד שעד היום היה נהוג לחשוב כי אוכל מוכן ואוכל של מסעדות הוא משמין, אנו במיגו החלטנו לקחת את זה צעד קדימה ומקפידים על ערכים תזונתיים בריאים בכל מנה! כל מנה כוללת בתוכה שימוש בכמה שפחות סוכר, מזון עשיר ובריא מלא בויטמינים שאפילו יעזרו לכם לשמור על המשקל שלכם, אז לא משנה איזה תפריט אתם רוצים לצורך ירידה במשקל גם את זה יש לנו להציע לכם.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שירותי משלוחי מזון הוא האופן שבו הם מסייעים לאנשים בניהול משקלם. הזמן והאנרגיה הנדרשים להכנה ולבישול ארוחות עלולים לעתים קרובות להוביל לעודף קלוריות ולעלייה במשקל. אז, הזמנה של אוכל מוכן עד הבית יכולה למעשה להיות דרך פשוטה לרדת במשקל.

אין יותר ריחות בישול בבית, מה שמציל את המשפחה מאדים רעילים שעלולים להזיק לבריאותם. אמהות יכולות לבלות יותר זמן עם ילדיהן, וזה חלק חשוב מההורות בעולם המהיר של היום. הילדים אפילו זוכים לבדוק ולטעום מאכלים חדשים שאחרת לא היו מנסים.

אז במקום להיות בשלנית ולעמוד שעות רבות במטבח, חייגי אלינו למיגו והאוכל המדהים שלנו כבר בדרך אליך. ועוד משהו קטן, גם קינוחים תוכלי למצוא אצלנו ואפילו לחסוך את זמן הקניות והסתובבות בסופרים וסחיבת קניות, השליח שלנו יביא לכם את האוכל עד פתח הבית, אתם אפילו לא צריכים לחמם את האוכל! כל מה שאתם צריכים הוא רק לאכול ולהנות.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן