לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

איפה אוכלים בליל הסדר?

איפה אוכלים בליל הסדר?

כיום, לא חייב לטרוח שעות על גבי שעות ולבשל ולהכין כל מיני מנות לערב ליל הסדר, אפשר בהחלט להשתמש בכל מיני אלטרנטיבות נהדרות כמו, אוכל מוכן, חגיגת הערב במסעדה או להזמין חופשה הכוללת אוכל בבית מלון בארץ. המשיכו בקריאה ותוכלו לקבל מידע על כל אחת מהאלטרנטיבות שהוזכרו לעיל. בחרו את זאת שהכי מתאימה עבורכם.

חגיגת ערב ליל הסדר במסעדה

זו לא חייבת להיות מסעדת יוקרה בתל אביב אבל כן חשוב שיהיו עליה המלצות ויוגש בה אוכל טעים שמכינים אותו מחומרי גלם איכותיים. מסעדות שפתוחות בערב ליל הסדר, מציעות תפריט חגיגי, עשיר ומגוון וכזה שלא תמצאו בכל יום. כדאי לבדוק באתר האינטרנט לגבי התפריט לליל הסדר. כך גם תוכלו לראות את המחירים של המנות וכמו כן לקרוא על המנות ולראות שאכן אתם מתחברים לסגנון האוכל של המסעדה. לדוגמה, יש מנות כמו פרגית אפויה בתנור עם פירות יבשים, סילאן ויין אדום, צוואר טלה במילוי שקדים, צימוקים ואורז לבן ועוד. כמו כן, יש גם מנות שמותאמות לצמחונים כמו, עלי מנגולד ממולאים חיטה ירוקה, ארטישוק, שורש סלרי ולימון המוגש על סלסלת עגבניות שרי צלויות ועוד. אם אתם אוהבים דגים, תוכלו להזמין מנות כמו, דג בס ברוטב לימונים, עשבי תיבול ובצלי שאלוט, סלמון צרוב עם רוטב סויה ומיץ הדרים ועוד.

אוכל מוכן לליל הסדר

במידה ואתם מעדיפים לחגוג את ליל הסדר בבית שלכם, אבל מעוניינים לחסוך שעות של בישולים, אז תוכלו לבחור באופציה של אוכל מוכן. הוא מוצע על ידי חברות קייטרינג וגם על ידי מסעדות.
שימו לב, חשוב מאוד שתבצעו את ההזמנה לפחות חמישה ימים מראש. קחו בחשבון גם תוספת של דמי משלוח. כמו כן, צריכה להיות גם אופציה של איסוף עצמי בעצמכם וכך תוכלו לחסוך את עלות המשלוח. גם כאן, אל תוותרו על קריאת המלצות. בדקו שיש כמה שיותר המלצות על חברת הקייטרינג או המסעדה שאתם בוחרים. תוכלו להזמין כל מיני מנות מסורתיות כמו, מרק עוף עם קניידלך, גפילטע פיש וחריימה ומנות חגיגיות נוספות כמו, פלפלים ממולאים, מצות ממולאות, לשון עגל עם פטריות, קציצות עוף מטוגנות ברוטב, כבד קצוץ ועוד. שימו לב שכאשר אתם עושים את ההזמנה, אתם מזמינים לא רק מנות עיקריות אלא גם תוספות וסלטים.

חופשה בבית מלון

בשנים האחרונות, אפשר לראות שיותר ויותר ישראלים בוחרים לשלב את ליל הסדר עם חופשה בבית מלון בארץ. אין ספק שמדובר על אירוח חגיגי וגם מפנק עם ארוחה מיוחדת שתוכן על ידי השפים של המלון. מדובר על חוויה מושלמת והבונוס – לא צריך לנקות אחר כך. אפשר להנות בהחלט גם מאווירה של חופש וגם מתפריט טעים. מגוון המנות הוא גדול ואתם תוכלו לטעום מנות עיקריות, סלטים, תוספות וקינוחים וכל זאת ללא הגבלה. לדוגמה, מנות כמו מרק ארטישוק ופטריות, כבד קצוץ, אוסובוקו כבש ברוטב שורשים, פילה בורי ברוטב לימונים, סביצ'ה טונה אדומה ועוד.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן