לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

מהם פולי הקפה איתם תוכלו להכין מאכלים שכולם יעופו עליהם?

מהם פולי הקפה איתם תוכלו להכין מאכלים שכולם יעופו עליהם?

בשנים האחרונות נראה שהקפה (וליתר דיוק פולי הקפה), נכנסו בסערה גם לעולם הקולינרי. אם בעבר היינו מדברים על טרנדים כגון בישול מולקולרי, נראה שעכשיו זה זמן הקפה. אז איזה פולי קפה יאפשרו לכם להכין מאכלים כולם יעופו עליהם? כל התשובות בכתבה הבאה!

פולי ערביקה – מתאימים לשורה של קינוחים טעימים

פולי ערביקה ידועים בזכות טעמם המעט מתקתק ולכן מתאימים לשורה של קינוחים כגון סופלה שוקולד או טירמיסו נהדר – ומאפשרים יצירה של מגוון מנות. הם פחות מתאימים למנות אשר רוצים שהטעם הדומיננטי בהן יהיה מר ולכן לא כדאי לשלב אותם עם מנות ראשיות. במידה ואתם רוצים בכל זאת לשלבם עם מנות ראשיות, כדי להשתמש בהן בכמות נמוכה בכדי שהם לא ישתלטו על הטעם של המנה.

פולי ליבריקה – למיטבי לכת

פולי ליבריקה שונים באופן מהותי מהפולים שאתם מכירים מהסופר כמו פולי קפה ג'ייקובס המעולים. מדובר על פולי קפה עם ניחוח ארומטי שמתאימים למתאבנים בלבד בזכות טעמם הייחודי ובאופן עקרוני גם מחירם והקושי שבהשגה שלהם לא מתאים לשילוב במנות עיקריות. למרות שמדובר בפולים אשר ידועים למיטיבי לכת בזכות הטוויסט הייחודי שלהם, שווה להשתמש בהם במנות פתיחה ואירועים מיוחדים.

פולי אקסלסה – עם טעם פירותי שמתאים למגוון של מנות

פולי אקסלסה ידועים בטעמם הפירותי ולכן מתאימים לשורה של מנות מהמטבח אשר משלבות נגיעות של פירות בטעמיהן. ניתן לשלב אותם כאשר רוצים להוסיף נגיעות של אדמה במנות קלאסיות ולהוסיף את התמצית שלהן גם לשורה של מנות אשר מגיעות מהמטבח האסיאתי. הן משתלבות באופן נפלא עם נודלסים מושקעים, רטבי טריאקי וכל המנות אשר עושות שימוש חכם בטעמי החמוץ מתוק.

פולי רובוסטה – מתוק כשמר לי

פולי רובוסטה הפכו לחלק אינטגרלי ממגוון תערובות קפה פופולריות בזכות טעמן המר והמדויק. מדובר בפולי קפה קלאסיים שהטעם המר הוא הדומיננטי בהם ולכן ניתן להוסיף אותן במידה מועטה למגוון של מנות – תוך הקפדה בין המרכיבים השונים בכדי לשמור על טעם מאוזן. הם יתאימו מאוד לקינוחים וגם למילוי של מאפים אולם כמרכיב משני ולא כמרכיב ראשי.

ומתי עדיף להימנע מתוספת של קפה למנה?

פולי הקפה מאפשרים להוסיף נגיעות ייחודיות של טעמים חזקים לשורה של מנות אולם כדאי לזכור שלא כל אחד עף על טרנדים. כלומר, שווה לבחון את המרכיבים של המנה ולא להתבייש לעשות ניסויים קולינריים במטבח עם בן או בת הזוג לפני שמתחילים להזמין אורחים. כדאי לדייק בכמויות של תמציות הפולים ולזכור שפחות זה לפעמים יותר.

שורה תחתונה: אם אתם רוצים להוסיף נגיעות ייחודיות של טעמים ולהקפיץ שורה של מנות, תתחילו במה שיש לכם בבית. פולי קפה הם דרך נהדרת לשדרג מגוון של מנות.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן