לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

ירקות מיוחדים לתבשילים בריאים

אם טרנד הבריאות סחף גם אתכם, מהר מאוד תגלו שירקות הם מרכיב חיוני במיוחד בכל תפריט בריא. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור את הירקות הטובים ביותר שאתם תוכלו להכין תבשילים מיוחדים. את התבשילים האלה תוכלו לאכול ולדעת שאתם גם אוכלים בריא, וגם נהנים מאוכל טעים ואיכותי במיוחד.

 

ירקות לתבשילים

ירקות הם מרכיב חיוני בכל מטבח, ואחד הדברים שחשובים הוא לבחור כמובן ירקות כמה שיותר טריים.
כאשר אתם קונים פירות וירקות מהחקלאי, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נהנים מתוצרת טרייה עד כמה שניתן, וכך גם התבשילים שלכם יכולים להיות טעימים. אנחנו כאן כדי להכיר לכם מספר ירקות מיוחדים שאיתם תוכלו להכין תבשילים בריאים במיוחד.

 

  1. זוקיני

 

הזוקיני הוא סוג של קישוא, ואחד היתרונות שלו הוא ההתאמה הרבה שלו לבישול. ברגע שיש לכם זוקיני טרי אתם יכולים להכין ממנו מרק משגע לחורף, או לחילופין לעשות ממנו קיש. אם אתם אוהבי קישואים, מהר מאוד תגלו שהזוקיני הוא שדרוג מדהים למטבח שלכם, וברגע שתגלו את הסגולות שלו, לא תוכלו להפסיק לעשות בו שימוש.

 

  1. חציל

 

את החציל אין ישראלי שלא מכיר, אבל חשוב מאוד עבור מי שעובר לתפריט בריא להכיר את החציל בכמה שיותר צורות כדי להנות מתפריט מגוון. את החציל ניתן לאכול קלוי, צלוי ואפילו בטיגון, וכל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור את הצורה האהובה עליכם אחרי שבדקתם את האפשרויות השונות בהכנת חצילים.

 

  1. ארטישוק

 

הארטישוק הוא ירק שפחות מוכר בציבור הרחב, וחבל שכך. מלבד היתרונות הבריאותיים שלו, הארטישוק יכול לשמש במגוון רחב מאוד של תבשילים, ובמיוחד בתבשילי בשר בבישול ארוך. הארטישוק יכול להוסיף לתפריט שלכם גיוון שלא הכרתם ולתת טעם חדש לאוכל שלכם.

 

  1. עגבניות במגוון צבעים

 

את העגבניות אין לנו חשד שאתם לא מכירים, אולם כמה מכם פגשו עגבניות בצבעים שונים? ניתן להשיג בחנויות המובחרות עגבניות בשלל צבעים, כאשר לכל אחד יש טעם ייחודי. כך תוכלו להשיג בתפריט שלכם טעמים נוספים וצבעים ייחודיים שיהפכו את כל החוויה של האכילה להיות מיוחדת הרבה יותר.

 

  1. לפת

 

הלפת הוא ירק פקעתי, והוא גדל בתוך האדמה, אולם כל זה לא מונע מכם להשיג אותו בצורה פשוטה. הלפת יכול להיאכל מבושל, אולם צורת האכילה המומלצת שלו היא כאשר הוא כבוש. לפת כבושה זה אחד הדברים הטעימים ביותר שאתם יכולים לאכול במסגרת מטבח בריא באמת.

 

 

  1. ירקות עלים

 

אם אתם מחפשים את הירקות הבריאים ביותר שיש, על ירקות עלים לסוגיהם השונים אסור לכם לוותר. ירקות העלים מכילים מגוון רחב של וויטמינים ומינרלי, והם לא מהווים רק תוספת לאוכל. הקפידו על שילוב של כמות גדולה ירקות עלים בתפריט שלכם, כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את כל אבות המזון הדרושים לכם בתפריט היומיומי.

 

לסיכום

לירקות יש מקום חשוב מאוד בכל מטבח בריא, ואם אתם רוצים להנות ממטבח בריא באמת אתם חייבים להכיר כמה שיותר סוגים של ירקות שמהם ניתן להכין תבשילים שונים. הבאנו לכם מספר ירקות שיוכלו להיות תוספת נהדרת לתפריט שלכם, ויעזרו לכם לשמור על הבריאות בלי לוותר על אוכל טעים.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן