לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

איפה ניתן למצוא אטליז בשר כשר לקראת החורף?

החורף מגיע לאט לאט ואיתו מגיע גם החשק הגובר למרק חמים ומנחם או קדירה עשירה ומחזקת, ועוד מאכלי חורף מדהימים שרק בשבילם שווה לחכות כל השנה. אבל איך מוצאים את הבשר האיכותי ביותר שישדרג כל מנה כזו ויהפוך חלום למציאות? קצביות רבות מהוות כיום אטליז בשר כשר המספר בשרים משובחים, טריים וטעימים לכל בית בישראל. ואיפה אתם קונים את השר שלכם?

כיצד לבחור אטליז בשר כשר מצוין?

  1. התאימו את החיפוש להעדפה שלכם

לקוחות רבים יבחרו בעסק המחזיק בתעודת כשרות מסוג מסוים. ודאו כי אתם מחפשים עסק המתאים להעדפות הכשרות שלכם.

  1. חפשו על פי הצרכים שלכם

אם ברצונכם לרכוש בשר במקום הקרוב לבית, תוכלו לאתר את הקצביה הקרובה למקום מגוריכם, ואילו אחרים יעדיפו לנסוע עוד כמה קילומטרים כדי לרכוש בשרים ממקום מועדף ואיכותי יותר. ייתכן והתמזל מזלכם ואתם גרים בסמוך לאטליז איכותי וכך אין כל בעיה.

  1. המחיר שתשלמו על קניית הבשר

מחיר זה אינו מסתכם בבשרים עצמם, אלא מתחלק גם לזמן שהקדשתם לביצוע הרכישה, ההגעה לחנות והחזרה הביתה, הדלק שמשומש לנסיעה ועוד. שימו לב שהמחיר הסופי הוא כזה המצדיק את התמורה והסחורה שקיבלתם אכן שווה אותו.

לפניכם פתרון פשוט יותר למציאת אטליז בשר כשר ורכישת בשרים ממנו:

אם למשל אתם תושבי ראשון לציון, תוכלו לחפש משלוחי בשר בראשון לציון ולאתר עסקים המהווים חנויות קצביה אונליין. עסקים אלו מתנהלים כקצביה אך במסגרת הרשת האינטרנטית. כמו כן, ייתכנו קצביות שלצד החנות הקיימת מחזיקות גם באתר מכירה מקוון.

ברכישת בשר של אטליז בשר כשר דרך הרשת תוכלו להבטיח קניית בשרים איכותיים מהקצביה שעדיפה על קניית בשרים בסופר, וכן תבטיחו עסקה משתלמת וסחורה מעולה. אחד היתרונות הגדולים של קניית בשר מקוונת הוא החסכון בזמן ההתעסקות ברכישה כמו זמן הנסיעה לחנות, זמן ההמתנה בתור, זמן ביצוע הרכישה והמתנה לאריזת הבשר וכן הנסיעה בחזרה הביתה. משלוחי בשר עד פתח הבית יחסכו מכם את כל אלו ויאפשרו לכם לקבל את הסחורה האהובה אליכם ללא מאמץ.

לעיתים בקניית בשר באטליז יש עומס קונים ועד שמגיעים לתורכם עלול להיגמר הנתח שתכננתם לבשל עבור האורחים שלכם היום. קניית בשר בקצביה אונליין היא התנהלות שתבטיח לכם שתוכלו לקבל בדיוק את הסחורה אותה אתם מבקשים ללא תלות בכמות האנשים שביקרו באותו רגע בחנות באופן פרונטלי. כך תוכלו להיות רגועים וליהנות מחוויית האירוח.

אם כך, בעונת החורף הקרובה תוכלו לרכוש בשרים משובחים – טריים לצד קפואים או מיושנים לצד טחונים, כדי להכין את מטעמי הבית שכולם מצפים להם וליהנות יחד לא רק מהטעם הטוב של הבשר, אלא גם מטעמה הטוב של הקנייה החכמה שביצעתם.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן