לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל ביתי מוכן – מה כדאי לבדוק לפני שקונים?

אוכל ביתי מוכן – מה כדאי לבדוק לפני שקונים?

אוכל מוכן הוא פתרון נהדר. זה יכול להיות כמענה אופטימלי לאירוע, עשוי להיות פתרון מושלם לאירוח ויכול להיות גם ארוחה משפחתית או אישית בסתם יום של חול. האופציה לרכוש אוכל מוכן מקלה על החיים שלנו ומאפשרת לנו ליהנות מאוכל מבושל וחם גם בלי לטרוח סביב ההכנה. אבל יש כמה דברים חשובים שכדאי לבדוק לפני שקונים.

בדקו לפני שאתם קונים

אז אם אתם רוצים לקנות אוכל ביתי מוכן, אם אתם מבררים על חנויות, מסעדות או קייטרינג, אתם צריכים לדעת לפני הכול על מה חשוב לשים דגש ומה אתם חייבים לבדוק:

רכיבים, טריות ואיכות – חובה לבדוק את נושא הרכיבים מהם מכינים את המאכלים המוכנים. ככלות הכול הרכיבים משליכים על האיכות, על ההרכב התזונתי ועל הבריאות של האוכל. ככל שהאוכל מכיל יותר רכיבים טבעיים וטריים כך התוצר יהיה בריא יותר ולכן גם קל לעיכול. אמנם רכיבים איכותיים ייקרו משמעותית את התוצר, אבל בסופו של דבר האוכל נכנס לתוך הגוף שלנו וההשקעה הזו שווה וחשובה.

תהליכי ההכנה – הכנת אוכל מחייבת סביבה נאותה. הדבר כולל התאמה לתהליכי הכנת אוכל והרבה מעבר, ניקיון והיגיינה, כלים נקיים ושימוש בכפפות בעת נגיעה באוכל. חשוב מאוד לוודא כי בקייטרינג מנהלים את תהליכי הכנת האוכל באופן מבוקר ונכון, על פי המלצות משרד הבריאות. למעשה אישור מטעם משרד הבריאות מספר לנו כי המקום מבוקר ומפוקח ומתנהל בהתאם לנהלים לעניין היגיינה ושמירה על ניקיון.

מגוון – מה תרצו לאכול? אם אתם רוצים להזמין אוכל ביתי מוכן, חשוב לבדוק מהו התפריט שמוצע
על ידי
קייטרינג חלבי לאירועים. יש קייטרינג שבו התפריט מגוון, עשיר ומפתיע, יש מסעדות בהם התפריט פחות מגוון. אתם צריכים למצוא את המקום בו התפריט מציע לכם את המאכלים שאתם רוצים לאכול. שהוא יהיה מגוון מספיק כדי שתוכלו להרכיב ארוחה טובה לעצמכם, למשפחה או לאורחים שלכם.

שירות – חווית השירות משליכה על הקניה שלכם. בקייטרינג בו העובדים כולם בעלי תודעת שירות גבוהה, אתם עתידים ליהנות מיחס אישי ונעים, ממענה סבלני ומאריזה משביעת רצון. כל זה חשוב לכם להשלמת חווית הרכישה. בין אם מדובר בארוחה סתמית ובין אם מדובר על אירוע מוזמן.

מחירים – ככל שמדובר על הזמנה גדולה יותר יש משמעות למחיר ולהוצאה. לקראת אירוע כדאי תמיד לבדוק אופציות ולקבל הצעות מחיר מנותני שירות שונים בתחום ההסעדה, זאת כדי למצוא את הקייטרינג המקצועי, הטעים, המוצלח והמומלץ שיספק לכם אוכל ביתי, טעים ואיכותי ובמחיר משתלם.

אז לפני שקונים אוכל מוכן, לפני שבוחרים את המאכל הרצוי ומרכיבים את המנה כדאי לברר כמה פרטים חשובים ומשמעותיים לגבי הרכישה הזו. כדי שתהיו בטוחים שאתם קונים אוכל טוב, טעים וטרי!

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן