מה שמעניין את הצרכנים כיום הוא לקבל משלוח כמה שיותר מהר, עם תוספת לא גדולה במיוחד בגין עלויות המשלוח, בכל מקום של רכישה און ליין. בעלי עסקים מכל התחומים נדרשים לעמוד נכונה בקצב של ציפיות הצרכנים, אשר מתפתח לאלתר באמצעות משלוחים מהירים מהיום להיום, ולא הם יסתכנו באיבוד לקוחות, מה שיביא להפסד עסקי. בהתאם למחקרים רבים שנעשו בתחום, נמצא כי בשיעור לשלושים ושמונה אחוז מהלקוחות טוענים, כי אף פעם לא יחזרו לרכוש מעסק מקוון שחוו ממנו חוויית משלוחים שלילית. עם זאת, השימוש של שירות בקליק מציע חוויית לקוחות פשוט פנטסטית לאורך כל דרכי המשלוח, מה שיאפשר לכם ליהנות מכך שהצרכנים ימשיכו להזמין אצלכם, ידווחו בחיוב בכל הרשתות החברתיות על חוויית המשלוח האדירה שאליה נחשפו אצלכם, תיווכחו בגידול ניכר במכירות ובהכנסות, וכיוצא בכך.

 

מה כדאי שתדעו על השף של מיגו?

את השף של מיגו מנהל האחד והיחיד, מזה שמונה שנים, הלא הוא השף והבעלים הבלתי מעורער של מיגו פודמרקט, אבי ראובני. לאבי ראובני יש ניסיון אדיר של בישול מאכלי גורמה במסעדות צרפתיות, כדוגמת – OPIA – FRANCH RESTURANT, PLISSA – FRENZH RESTURANT , ואז הוא גמר אומר לקחת את הטוב מכל המטבחים ולעשות סוג של פיו'זן ים תיכוני אסיאתי כשר באזור השרון. מה שמניע אותו הוא הגשת אוכל גורמה וכשר מכל מיני מטבחים במרחבי תבל. לחשוף אתכם לערב רב של טעמים חדשים ואדירים, והכול במחיר השווה לכל כיס.

האם שירות בקליק מייצר רמה יותר גבוהה של שביעות רצון הלקוח?

ברור מאליו, כי שירות בקליק מייצר רמה יותר גבוהה של שביעות רצון הלקוח. על מנת להתכתב בהצלחה עם הצרכים, הדרישות והמאוויים של הלקוחות שחייבים את המשלוח עוד באותו היום, המשלוחים שניתנים בשירות בקליק מהווים ערך שלא יסולא מפז. שביעות הרצון של הלקוחות תתגבר במידה והינם יוכלו לבצע כמה שיותר קניות  או לחלופין לאסוף החזרות מכל מיני תחומים ובאותו היום. עם הספקת חוויית לקוחות אפקטיבית, מיד נהנים משביעות רצון גבוהה שלהם.

האם הסגולה של שירות בקליק מתבטאת ברווח שולי גדול יותר?

אכן, הסגולה של שירות בקליק באה לידי ביטוי ברווח שולי גדול יותר. במידה והלקוחות שלכם כה צריכים את המוצרים שלכם ולאלתר, הנכם עשויים לדרוש כל מה שתרצו, מבחינת התמחור, בסבירות רבה למדי. כשהצרכנים ממהרים וזמנם דחוק, כל מה שמעניין אותם מתרכז בעובדה שהמשלוח שאותו הזמינו יגיע בזמן לייעודו.

האם שירות בקליק יכול לבנות מערכת יחסים שמבוססת על אמון?

עמוד השדרה של בית עסק מצליח מתחיל ומסתיים בלקוחות שבעי רצון. כאשר צורכים את השירותים של שירות בקליק, תוכלו ליהנות משביעות רצון מרבית של הלקוחות שלכם, בעוד המקצועיות או המהימנות שלכם יקודמו לאין שיעור. הלקוחות שלכם יבינו עד כמה חשובה לכם הרכישה או ההזמנה שלהם, הם ירגישו מוחמאים ויספרו על כך לכל הסביבה הקרובה שלהם, מה שבהכרח יבנה מערכת יחסים שמבוססת על אמון, שתייצר בשבילכם לקוחות חוזרים ועוד הפניות.