לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

מסעדות ברעננה – אופציה אחת מעל כולן

מסעדות ברעננה – אופציה אחת מעל כולן

כיום, כאשר מקומות הבילוי והפנאי רק הולכים ומתפתחים, המגוון גדל וכתוצאה – כרגיל כשהכמות גדלה, האיכות הכללית יורדת בהתאם. נכון להיום, למצוא מסעדות ברעננה שהן שם נרדף לחוויה קולינרית איכותית העומדת בפני הסועדים, הפכה להיות משימה מורכבת כאשר הסטטוס הזה יכול ליצור בלבול, במיוחד אפ הדבר היחיד שברצונך למצוא היא מסעדה בשרית ואיכותית במחיר משתלם. ברגעים אלו של תאווה לארוחה טובה, צפות ועולות כמה שאלות, כדוגמת:

  • כיצד אדע שהמסעדה בה בחרתי היא בעלת אוכל איכותי אמיתי ואותנטי?
  • האם עדיף להכין כבר ארוחה בבית ולוותר על חווית המסעדנות?
  • איך אדע שהמחיר באמת שווה את השירות שאקבל?
  • ועוד מגוון שאלות שמהניסיון שלנו צפות ועולות ברגעים כאלו.

ובכן, אין צורך לדאוג, הגעת למקום הנכון!

למה דווקא מיגו Food Market בין שלל המסעדות ברעננה?

אצלנו, במיגו Food Market, הממוקמת בלב אזור התעשייה ברעננה בסמוך לקניון רננים, תקבלו אוכל איכותי וטעים ממגוון מטבחים שונים בעולם, עם פיוז'ן ים תיכוני אסיאתי, תוך שימת דגש על יחס חם ואדיב כמו שרק אנחנו יודעים. אבי ראובני, השף והבעלים של המסעדה אשר בישל במגוון מסעדות ברחבי הגלובוס, ליקט את האוכל המשובח ביותר מכל העולם וריכז אותו במסעדת גורמה אחת. כל זאת במטרה לחשוף את הקהל לטעמים חדשים ומיוחדים. מסעדת מיגו Food Market הכשרה מספקת שירותי קייטרינג לכל סוגי הארוחות – בר או בת מצווה, אירוסין, סעודות מצווה, סעודת חג ועוד ונוסף על כך, בכל יום שישי מעמידה המסעדה יריד אוכל עשיר, הכולל מגוון תבשילים ואוכל מוכן וטרי.

כאשר ברצונך לבחור מסעדה בעלת אוכל איכותי ובמחיר משתלם, אנו ממליצים לא להתפשר על עוד מסעדה מבין המסעדות ברעננה ולבחור בטוב ביותר, מסעדת הגורמה הכשרה של מיגו Food Market.

איך בוחרים מסעדה איכותית ברעננה במחיר משתלם?

כאשר ברצונך לבחור בין שלל מסעדות ברעננה במסעדת איכות כשרה, בעלת אוכל מצוין, מחירים טובים ומשתלמים, ותפריט אוכל עשיר ומגוון, אין פשרות.

יחד אתכם נרכיב את תפריט המנות הטעים והמשתלם ביותר שיעבור אליכם בכל צורה שתבחרו: TAKEAWAY באמצעות שירות משלוחים יעיל (באמצעות חברות המשלוחים תן ביס וסיבוס), מגשי אירוח מפנקים לארוחות אינטימיות או פורמט מלא של קייטרינג הכולל את כל האמצעים והצוות הנדרש כדי ליצור את הארוחה הטובה ביותר. ניתן לקיים במקום אירועים משפחתיים ואירועים עסקיים עד 70 איש וכן יש אפשרות לסגור את המסעדה לטובת אירוע גדול יותר של עד 150 איש.

מיגו Food Market – מסעדת איכות כשרה ברעננה

חיפשת מסעדות ברעננה? אפשר להפסיק לחפש. אנו במיגו  Food Marketנדאג לספק לכם אוכל איכותי ומשובח במחירים משתלמים תוך שימת דגש על יחס חם ואישי, סובלנות ומקצועיות. צרו קשר עוד היום ותיהנו מחוויות אוכל חלומית ומשובחת ברעננה היפה!

המסעדה פתוחה בימים א'-ה'

טלפון: 09-7482032  פקס: 09-7482032  דוא״ל: [email protected]

כשר למהדרין

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן