לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

מה החשיבות של חדרי קירור איכותיים במסעדות

מה החשיבות של חדרי קירור איכותיים במסעדות

מסעדה היא בית עסק אשר חייב לשמור על כללים שונים הנוגעים למזון במסעדה. בכדי שהמסעדה לא תציע מזון לא טוב לאכילה לסועדים, תנאי השמירה של המזון חייבים להיות קפדניים וזאת בהתאם להוראות משרד הבריאות. מסעדה איכותית לא יכולה כיום להתקיים ללא חדר קירור איכותי. אם יש לכם בית קפה או מסעדה, אתם בוודאי יודעים שבכדי שהוא יקבל רישיון עסק ובכדי שהוא יציע ללקוחות שלו רק אוכל טרי וטוב למאכל, במקום חייב להיות חדר קירור איכותי, אשר שומר על המזון בתנאים הטובים ביותר ובצורה הטובה ביותר.

חדרי קירור למסעדות – מה הצורך בהם?

ישנן מסעדות אשר מתפקדות כחצי מסעדה וחצי מעדניה של בשרים, ישנן מסעדות אשר מציעות אוכל טבעוני, ישנן מסעדות אשר מציעות אוכל חלבי ועוד. לכל מסעדה יש תפריט משלה וכל תפריט דורש חומרי גלם כאלה ואחרים. בעל המסעדה רוכש מראש את כמות חומרי הגלם הרלוונטית להכנת מנות לפרקי זמן נדרשים ובכדי לשמור על חומרי הגלם הנרכשים לצורך הכנת המנות במסעדה טריים וטובים, יש צורך בחדרי קירור במסעדה או בחדר קירור אחד במידה ומדובר על מסעדה קטנה. חדר קירור למסעדה חייב להיבנות בהתאם לצרכים של המסעדה. מטרתו היא בין היתר לאפשר לבעל המסעדה להאריך את תוקף המזון המשווק בלי לפגוע באיכותו ובלי לסכן את לקוחות המסעדה ועל כן, התפשרות על חדר קירור בהחלט לא באה בחשבון.

מדוע חשוב להקפיד על חדרי קירור איכותיים למסעדה?

חשוב להבין כי חדרי קירור במסעדה הם לא דבר שניתן להקל בראש. אם יש לכם במסעדה חדר קירור שלא מקרר בצורה איכותית או בצורה מספקת בהתאם לסוג המזון שאתם שומרים בו, הרי שהמזון יכול להתקלקל תוך פרק זמן קצר ולמסעדה יגרם הפסד. כמו כן, כך מקצרים את התוקף אל מוצרי המזון ומפסידים על כך והדבר החשוב ביותר: אתם מסכנים את העסק שלכם. אם תגישו ללקוחות שלכם אוכל שהוכן ממוצר שלא נשמר בצורה טובה בשל חדר קירור לקוי ויתברר שהמזון שהלקוח אכל פגע בבריאותו, יתכן שיסגרו לכם את העסק וגם אם לא יסגרו, המוניטין של המסעדה שלכם יהיה שלילי ביותר וספק אם יהיו למסעדה לקוחות.

כיצד מקימים חדרי קירור איכותיים למסעדה?

לאחר שהבנתם את החשיבות של חדרי קירור במסעדה, אתם בוודאי תוהים כיצד מקימים חדרי קירור בצורה נכונה במסעדה וכמה זה יעלה לכם. אז קודם כל, הכל מתחיל למעשה בבחירת חברה אמינה, מקצועית ובעלת המלצות בתחום הקמת חדרי קירור למסעדות. חברה מעין זאת תתאים את חדר הקירור למסעדה שלכם בצורה מדויקת, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק ובהתאם לכל פרמטר אחר שיש להביא בחשבון. חשוב לבחור בחברה המתמחה באופן ספציפי בחדרי קירור למסעדות שכן היא בוודאי מבינה את הצרכים ותדע כיצד להתאים לכם בצורה מושלמת חדרי קירור.

 

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן