לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

האירוע המושלם כולל קייטרינג ואטרקציות מיוחדות

אם אתם חוגגים אירוע בקרוב בטוח חשבתם להזמין קייטרינג, מבין כל סוגי הקייטרינג הקיימים הקייטרינג הבשרי לא פעם הוא הנפוץ ביותר. אצלנו בישראל יש לנו אהבה מאוד גדולה לבשר ולאירועים, אבל איך אפשר לשלב את כל אלו ולהפוך את האירוע למושלם? בואו להכיר כמה דברים שיכולים לעזור לכם לשדרג את האירוע ולא רק עוד קייטרינג רגיל לאירועים.

קייטרינג איכותי עם אטרקציות

יש המון סוגים של אטרקציות לאירועים, המובילה שבין כל אותן אטרקציות היא כמובן צילום מגנטים לאירועים שהפכה להיות אטרקציית חובה בכל אירוע. בשביל שהאירוע שלכם יהיה מושלם הוא חייב את הקייטרינג הטוב ביותר, כי בנינו שהאורחים שלכם מגיעים לאירוע הם מגיעים לאכול. כדאי מאוד לבחור קייטרינג איכותי לאירועים שגם ידאג לספק את מה שהם אוהבים.

להצליח לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם

כאשר מדובר בקייטרינג לאירועים, עליכם להקפיד על תהליך הבחירה. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על ההחלטה באיזו חברת קייטרינג כדאי לבחור.

הצעד הראשון הוא לברר איזה סוג אירוע אתם עומדים לערוך. אם מדובר בכנס, אזי רצוי לבחור בחברה המתמחה בכנסים. אם מדובר בחתונה או במסיבת יום נישואין, אז בחירה בחברה בעלת ניסיון רב יותר באירועים מסוג זה תועיל. לאחר שהבנתם איזה סוג אירוע יתקיים, השלב הבא הוא להחליט איזה סוג של אוכל ושתייה יוגש באירוע שלכם. האם יוגש אלכוהול? איזה סוג? האם יהיו אפשרויות צמחוניות? לאיזה סוג תפריט אנשים מצפים באירוע שלכם?

כל אלו הן שאלות שחייבים לענות עליהן כאשר מחליטים על הקייטרינג לאירוע שלכם. השלב האחרון הוא לעשות השוואת מחירים בין אותן חברות המספקות שירותים לאירועים מסוג זה ולקבל מהם הצעות מחיר. אל תשכחו לעשות את השוואת המחירים בצורה נכונה, כלומר לראות מה אתם מקבלים וכמה תשלמו. אם למשך מדובר על מחיר מנה שהוא יותר זול ויש לכם פחות סוגי סלטים זה משהו שצריכים לקחת בחשבון. בגדול אתם קודם כל חייבים לדעת כמה מנות אתם צריכים, אחרי שיש לכם את כמות המנות אתם צריכים לקחת בחשבון מה התקציב שלכם ולפי זה לבנות תפריט של קייטרינג איכותי לאירוע שלכם.

בשביל שהכל יעבור חלק

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה היא על ידי בחירת שירותי קייטרינג בעלי ניסיון בקייטרינג לאירועים. דרך טובה למצוא חברות אלו היא באמצעות המלצות מחברים או בני משפחה שעברו אירועים דומים בעבר. ויש להם על מי להמליץ לכם, בנוסף בדקו היטב האם אתם מקבלים תעודת כשרות עבור המזון אותו אתם מזמינים מכיוון והיא חלק חשוב מאוד ובעל משמעות רבה לאירוע שלכם וכמובן גם לאורחים שלכם.

 

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן