לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת משלוחי אוכל?

הזמנת אוכל במשלוח ממסעדה זה הכיף הגדול שלנו. כולנו אוהבים להתרווח על הספה בסוף השבוע, לשלוף את הנייד, להתחבר למסעדה האהובה עלינו ולהזמין ארוחה מדהימה לכל המשפחה. סוף השבוע הוא הזמן המשפחתי שלנו, ואין לנו כוח או רצון לטרוח על המחבתות והסירים כדי לבשל ארוחה מספקת לכולם. אנחנו עובדים קשה ומעדיפים לבלות את היומיים היקרים של הסופ"ש בנחת, בשלווה וברוגע. 

רבים מאיתנו לא חושבים על התהליך שכרוך בהכנת האוכל במסעדה ובשליחתו אלינו. אנחנו מעדיפים להתענג על זלילת התבשילים ולא חושבים על שום דבר אחר. ובכל זאת, יש דברים שחשוב מאוד שתבדקו לפני שאתם מזמינים את המשלוח, ולו רק כדי לוודא שהאוכל שאתם מקבלים הוא טרי, עשוי בידיים מיומנות, שיש פיקוח על סביבת הכנת המזון ושמדובר במקום שפועל ברישיון. בואו נבדוק מה עוד צריך לדעת לפני שמזמינים משלוח.

מה אתם יודעים על המסעדה שמכינה לכם את המשלוח?

זאת שאלה חשובה מאוד. אנחנו יודעים שאוכל שאתם מקבלים הוא תמיד מדהים ונשלח אליכם כשהוא סגור היטב בצורה מסודרת ונקייה. זה נפלא, אבל חשוב שתדעו דבר או שניים על בית העסק שמכין את האוכל. איך עושים את זה? פשוט מאוד. נכנסים לאתר של המסעדה, מקליקים על דף ה'אודות' וקוראים על המסעדה, על ההנהלה, על השף ועל הצוות. מחפשים את תעודת הרישוי של המסעדה ואת התעודה מטעם הגוף המפקח עליה – בדרך כלל זאת תהיה תעודת כשרות. התעודות הללו תמיד יימצאו באתר של המסעדה במקום בולט לעין. לאחר מכן אל תתעצלו. חפשו בגוגל ביקורות על המסעדה. הביקורות נכתבות בדרך כלל בידי לקוחות כמוכם ושווה לרפרף עליהן ולבדוק אם גם הם שבעי רצון או שאולי עולה מסר בעייתי מהביקורות שהם כתבו. באופן זה תקבלו תמונה די ברורה על המסעדה, על החזון שלה, על ההתנהלות שלה ועל רמת השירות בה. 

כמה זמן אתם ממתינים למשלוח?

המידע הזה צריך להיות רשום באתר המסעדה במקום בולט כדי שלא תוכלו לפספס אותו. עליכם לדעת מה הסטנדרט שהמסעדה מציבה לעצמה בכל הנוגע לזמן הכנת המשלוח ושליחתו ואם היא עומדת בו. ברוב המקרים שעה זה זמן סביר להמתין למשלוח. עם זאת, ודאו שיש לכם את פרטי התקשרות של המסעדה כדי שתוכלו להתקשר אליה בקלות אם המשלוח מתעכב.

האם יש הלימה בין מה שהזמנתם ומה שקיבלתם?

זהו קריטריון משמעותי. ככל שתזמינו אוכל מאותה מסעדה, תדעו אם הצוות שלה אכן מקפיד למלא אחר הוראות ההזמנה ולספק בדיוק את הפריטים שהוזמנו. אך אם מדובר בהזמנה ראשונה ממסעדה שאתם לא מכירים, כדאי שתבדקו את המשלוח לפני שתתנפלו עליו. בדקו מה קיבלתם ואם מה שקיבלתם זהה למה שהזמנתם. לפעמים אנחנו כל כך רעבים ושוכחים לבדוק את תוכן המשלוח כך שרק בסיום הארוחה אנחנו נזכרים שלא קיבלנו את האמריקנו סגפרדו שכל כך חיכינו לו. בשלב זה כבר מאוחר מכדי לנזוף בשירות הלקוחות, לא? 

אל תשכחו להוסיף טיפ לשליח

גם השליחים עובדים קשה בשבילכם, והם חלק מהותי ובלתי נפרד מתהליך הכנת המשלוח שלכם. אז אל תשכחו לצ'פר אותו, כן? אז קדימה, להתחיל לזלול. ושיהיה בתיאבון!

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן